موسیقی کودک
موسیقی کودک

ساقی بیاور آن جام دیگر
آن جام دیگر ساقی بیاور
از یارم امشب نامی بیاور
از چشم هایش جامی بیاور
شعر شوریده قربان ولیی را رامین کاکاوند می خواند، می نوازد و «دیگر» اینگونه شکل می گیرد.
آلبوم «دیگر» به خوانندگی و آهنگسازی رامین کاکاوند هشت قطعه دارد و توسط موسسه فرهنگی هنری راوی آذر کیمیا منتشر شده است. قطعات این آلبوم شامل «ماه رویا»، «آه آتشین»، «ترانه»، «درد عشق»، «دیگر»، «ساقیان»، «اشک و نیاز» و «مه عیار» است.
ترانه های «دیگر» سروده عطار نیشابوری، هوشنگ ابتهاج، منصور حلاج، قربان ولیی، مولانا و وحشی بافقی هستند و تنظیم قطعات این آلبوم را داوود ورزیده بر عهده است. رامین کاکاوند، میثم مروستی، کوروش بزرگ پور، حسین رضایی نیا، محمود فرهمند، علی رحیمی، داوود منادی، کریم قربانی و پیام طونی با تار، سه تار، تنبور، ویولن، ویولنسل، فلوت، تنبک، دف، تنبور، دهل و دایره در این آلبوم به نوازندگی پرداخته اند.
رامین کاکاوند که شاگرد حسین علیزاده، فرهاد فخرالدینی، محمدرضا درویشی، رضوی سروستانی، صدیق تعریف و ... بوده، کار خود را در حوزه نوازندگی در سال 1370 با سریال «روزی روزگاری» به آهنگسازی فرهاد فخرالدینی آغاز کرده است. در سال 1372 آلبوم «ثنای علی» را به همراه خلیل عالی نژاد منتشر کرد و در سال 1374 در گروه باباطاهر به سرپرستی وی فعالیت داشته است. در آلبوم های «بوی بهشت» و «رویای وصل» با حسام الدین سراج همکاری داشته و از سال 1377 با همکاری او، گروه موسیقی ارغنون را تشکیل داده است. از وی تا کنون آلبوم های «بانگ اهورایی»، «خم خانه»، «شور هستی» و ... منتشر شده است.
آلبوم «دیگر»، آلبوم گروه نوازی سنتی ایرانی است که در آن ارکستر ایرانی، صدای رامین کاکاوند را همراهی می کند وقتی که می خواند:
مرو یار مرو یار مرو ای مه عیار
رخ فرخ خود را مپوشان به یکی بار

مجموعه تصاویر آلبوم
رایگاندانلود
ناشر :مؤسسه فرهنگی هنری راوی آذر کیمیاکد کتابخانه ملی:  ۱۶۲۶۲و
۱ نظر
  • محسن وفاخواه
    محسن وفاخواهپاسخگزارش
    ۱۹ شهریور ۱۳۹۴
    بسیارالبوم خوبیه خیلی ممنون
      ۰ / ۲۰۰۰
      شما در حال گوش دادن به رادیو بیپ تونز هستید ...