موسیقی کودک
موسیقی کودک
آهنگ خرده ریز خاطره ها

کتاب صوتی خرده ریز خاطره ها

اثری از: 

حافظ موسوی

ترانه سرا: حافظ موسوی
قیمت فایل آلبوم در بیپ‌تونز:۳۶,۰۰۰ ت افزودن به سبد خرید
کاربر گرامی به درخواست ناشر، از این پس برای کتاب های صوتی امکان دانلود غیرفعال شده و در صورت خرید محصول، فقط بصورت پخش آنلاین در دسترس شما خواهد بود.

این سطرها را برای تو می نویسم
با هیچ کس
حتی کلامی از آن را فاش مکن
من هم کلید زبانم را
بعد از نوشتن این شعر
به اقیانوسی خواهم انداخت
ادوارد الگار همسرش را بسیار دوست داشت، و یکی از واریاسیون های انیگمای خود را در وصف او نوشته؛ موسیقی ای که ناگفته پیداست عشق در آن موج می زند، درست مثل «عاشقانه ها»ی حافظ موسوی، و عشق، فصل مشترکی می شود که آن موسیقی را با این شعر همراه کند در «خرده ریز خاطره ها».
آلبوم «خرده ریز خاطره ها» مجموعه ای از اشعار حافظ موسوی با صدای شاعر است. این آلبوم پنج قطعه دارد و توسط موسسه فرهنگی هنری هنر نوین منتشر شده است. قطعات آن «عاشقانه ها»، «گاهی وقت ها»، «سطرهای پنهانی»، «شعرهای خاورمیانه» و «یادداشت های مانکوزو» نام دارند که هر کدام از چند شعر تشکیل شده اند. تقسیم بندی قطعات بر اساس مضمون اشعار هر بخش است؛ در بخش اول اشعار عاشقانه، در قسمت دوم اشعاری که دغدغه های هستی شناختی مثل مرگ، وجود، زمان، خاطره و ... دارند، اشعار فُرمال با محوریت مفهوم زمان در قسمت سوم، و اشاره به وضعیت خاور میانه، تنش های آن و اهمیتی که در طول تاریخ داشته، در دو قسمت پایانی آلبوم بیان شده است.
حافظ موسوی، شاعر و عضو کانون نویسندگان ایران که با مجموعه شعر «خرده ریز خاطره ها» برنده جایزه خبرنگاران شد، از شاعران نیمایی است که اشعارش مثل داستانک هایی موجز، فضایی، صحنه ای و حسی را به تصویر می کشند و روایت می کنند. اشعار او چیزی بین گزارش، خاطره، داستان و شعر هستند و اجرای شاعر از آنها، با فراز و فرودها و حس و حال خاص صدایش، آنها را چنان پیش روی مخاطب می گذارد که حافظ موسوی به آنها اندیشیده است.
موسیقی آلبوم «خرده ریز خاطره ها» از آثار ادوارد الگار، گارا گارایف و آلفرد اشنیتکه انتخاب شده است: واریاسیون هایی که بسط و بیان یک ایده به اشکال مختلف است، نوای نوستالژیک ویولنسل، باله هایی روایتگر و ... .

مجموعه تصاویر آلبوم
رایگاندانلود
ناشر :موسسه فرهنگی هنری هنر نوینکد کتابخانه ملی:  ۱۶۱۵۲و
    هنوز نظری به ثبت نرسیده‌است.
      شما در حال گوش دادن به رادیو بیپ تونز هستید ...