موسیقی کودک
موسیقی کودک

«تا همیشه» اثری متفاوت با آهنگسازی پویان رمضانی و صدای هادی فیض آبادی، شکلی از سازبندی ایرانی را در برابر مخاطب قرار می دهد که در نوع خود ویژه و جدید است. پویان رمضانی که آهنگسازی را نزد کامبیز روشن روان و محمد سریر فرا گرفته و در آلبوم فکر و فریاد نیز با سینا سرلک، همکاری داشته است، علاوه بر آهنگسازی در زمینه های دیگری چون، ضبط، میکس و مسترینگ، تنظیم و صدابرداری نیز فعالیت دارد.
هادی فیض آبادی خواننده ی این آلبوم، مبانی آواز را نزد محمد عشاق، احمد خان ابراهیمی، علیرضا پورامید و حمیدرضا نوربخش آموخت. وی با گروه هایی چون اردیبهشت، برازین، بام، سپندار، میرآترا و مضراب، همکاری داشته است.
شنیدن این آلبوم، که کاری مشترک از رمضانی و فیض آبادی است قطعا شما را با چکیده ای از سبک و سیاق موسیقی اساتیدی که این دو نزد آن ها مشق کرده اند، آشنا خواهد کرد. در این آلبوم از ترانه های هدایت ا... نیرسینا، هوشنگ ابتهاج، محمد حاجی محمدی و علی عباسی استفاده شده و نوازندگانی چون: پریا پیرزاد، ناصر رحیمی، سیاوش عظیمی، حامد فیض آبادی، مهرداد نوبخت، مهدی جوان و... با نوای پویان رمضانی همگام شده اند. «تا همیشه» را تا همیشه از بیپ تونز دنبال کنید...

مجموعه تصاویر آلبوم
رایگاندانلود
ناشر :هادی فیض آبادیکد کتابخانه ملی:  ۱۶۱۴۲و
    هنوز نظری به ثبت نرسیده‌است.
      شما در حال گوش دادن به رادیو بیپ تونز هستید ...