موسیقی کودک
موسیقی کودک

آلبوم شال اثر جدید کاوه آفاق است. او پیش از این آلبوم با قرص‌ها می‌رقصد را بعنوان نخستین اثر رسمی خود منتشر کرده بود. آلبوم حاضر قطعات پرطرفداری مثل «شال» را در بر دارد. آفاق در این آلبوم از حضور موزیسین‌هایی چون آرمان مهربان، اشکان دباغ، پدرام آزاد، شهاب آفاقی و آرین نائینی بهره برده است. او درباره آلبوم جدید خود می‌گوید «پس از سالها بهترین آثارم سرانجام مجوز انتشار گرفتند تا به قول خود عمل کرده باشم و این آلبوم شامل بهترین‌های من است». 

مجموعه تصاویر آلبوم
رایگاندانلود
ناشر :هنر اول پردیسان پاسارگادکد کتابخانه ملی:  ۱۸۸۶۰و
۲۰ نظر
  • blackroot64
    ۱۸ شهریور ۱۳۹۷
    اینجا یکم دسته هنرمنداها از لحاظ شعر ، ملودی و خیلی از امکانات دیگه بسته است حتی خیلی از سیستم های صوتی و نرم افزار ی در اینجا وجود نداره . آکادمی های موسیقی درست و حسابی هم نداریم . هر کی دنباله یه سبکی خاصی میره واقعا خودش نبوغ و پشتکار داره. توی کشورهای دیگه حتی برای تمیز کردن و حمل نقل سازها هم عده ای دیگه استخدام هستن اولا قیمت آلبوم واقعا هم اندازه یه بستنی هم نیست برای این همه زحماتی که یه هنرمند ظرف مدت یکسال یا بیشتر برای آلبومش کشیده . چرا ما اینقدر برای هنر کم ارزش قائلیم . اگر یه وعده غذا توی یه رستوران 250 هزار تومان هم باشه سریع پرداخت میکنیم . این هنرمندان به خدا دستشون خیلی بسته است هر چه قدر هم که به لحاظ مالی وضعشون خوب باشه محدود هستند. باید حمایت بشن تا رشد کنن و امید بگیرن . کارهای کاوه آفاق هر چی که نباشه حداقل تقلید و سرقت آثار و چیزهای دیگه نیست .سبک خودشو داره ، صدای خودشو داره ، اشعارشو خودشون مینویسن و معانی عمیقی به غیر از عشق و عاشقی های مسخره داره . خواهشا عمیق تر بررسی کنید
      ۰ / ۲۰۰۰
    • Amin Ya
      ۱۱ امرداد ۱۳۹۷
      آلبوم نسبتا ضعیفی بود. (درواقع یه EP بود با چند ترک تا آلبوم پر کن) ترک شال که هیت گروه دویز هست و بحثش جداست. بیشتر ترک ها پاپ یا فانک هستن. ترک منجی خوب بود و ارکستراسیون قوی داشت. ( با این حال از سولو آخر باوجود همکاری آندره خاچیکیان بیشتر انتظار میرفت.) ترک امسال، غم بی پایان، و دل، به نسبت، از بقیه بهتر بودن.
      • P.V.N.S B.B
        ۱۶ شهریور ۱۳۹۷
        برعکس فقط چندتاشون پُست دیسکو ان مثلا گلادیاتور و یا دنس راک مثل پرانتز و باشگاه بازنده ها، بقیشون راک (راک ایرانی هم میشه تعریف کردش) و سافت راک ان.
        ۰ / ۲۰۰۰
      • ناشناس شناس
        ناشناس شناسپاسخگزارش
        ۹ امرداد ۱۳۹۷
        خودم خریدم ولی هرچی تلاش کردم نتونستم قانع کنم خودم رو که خریدش رو به کسی پیشنهاد بدم! :| آهنگ‌های خوبش قبلا و به صورت رایگان ریلیز شده‌بود که توی اینترنت یافت می‌شود!!
          ۰ / ۲۰۰۰
        • Milad Salehi
          Milad Salehiپاسخگزارش
          ۲۰ تیر ۱۳۹۷
          بسیار عالی بود... سبک خاص و یونیک مرسی کاوه
            ۰ / ۲۰۰۰
          • M.Mostafa Mahdavi
            M.Mostafa Mahdaviپاسخگزارش
            ۱۸ تیر ۱۳۹۷
            چرا باید بابت تراک هایی که از این آلبوم پیش از این رایگان عرضه شده بود من باید پولی پرداخت کنم دقیقا نصف تراک های این آلبوم قبلا ارائه شده بودند و به صورت رایگان به صورت تک آهنگ من یک علاقه مند و طرفدار کاوه آفاق هستم پس حتما به محض ارائه یک تک آهنگ اون رو گوش می دم وقتی آقای کاوه آفاق میاد توی یک آلبوم 10 تراکی 5 تراک رو از تراک های قدیمی خودش استفاده می کنه یعنی اینکه 50 درصد کل آلبوم خودش رو دور ریخته
            • Milad Salehi
              Milad Salehiپاسخگزارش
              ۲۰ تیر ۱۳۹۷
              مبلغ آلبوم اونقدر نیست که بخواهید این حساب و کتاب ها رو بکنید. سعی کنید از هنرمند مورد علاقتون حمایت کنید. مسلما تهیه هر کدوم از این آلبوم ها کلی هزینه و انرژی میبره.
              ۰ / ۲۰۰۰
            • Babak Goudarzi
              Babak Goudarziپاسخگزارش
              ۱۸ تیر ۱۳۹۷
              از آلبوم قبلیش ضعیف تره
                ۰ / ۲۰۰۰
              • یارا بغدادی
                یارا بغدادیپاسخگزارش
                ۱۴ تیر ۱۳۹۷
                سلام وقت بخیر. در قالب قبلی سایت، شماره ترتیب کاورها درست بود اما در سایت جدید وقتی کاورها رو زیپ می کنید ترتیب شون به هم می خوره. لطفن رعایت کنید؟ سپاس
                • beeptunes
                  بیپ‌تونزپاسخگزارش
                  ۱۵ تیر ۱۳۹۷
                  دوست گرامی از اینکه این مورد را مطرح کردید سپاسگزاریم. بله متاسفانه این مشکل به وجود آمده و امیدواریم برطرف شود.
                  ۰ / ۲۰۰۰
                • adak maleki
                  ۱۳ تیر ۱۳۹۷
                  همشو قبلا گوش داده بودم... ولی خب خریدم...
                    ۰ / ۲۰۰۰
                  • پارسا عدلو
                    پارسا عدلوپاسخگزارش
                    ۱۳ تیر ۱۳۹۷
                    اصن چی بود این!؟؟!؟!تموم تن و بدن من داره میلرزه😅😉
                      ۰ / ۲۰۰۰
                    • Alireza
                      ۱۳ تیر ۱۳۹۷
                      عزیز دل .!. بچه ها لطفا این زحمات رو اندکی ارج بنهید و این آلبوم رو قانونی با این قیمت ناچیز خریداری کنید. " راک تا ابد زندست"
                        ۰ / ۲۰۰۰
                        شما در حال گوش دادن به رادیو بیپ تونز هستید ...