موسیقی کودک
موسیقی کودک

Epآلبوم «راز – آواز» با صدای «علیرضا قربانی» و آهنگسازی «حسام ناصری» منتشر شد. این آلبوم همزمان با پانزدهم بهمن، سالروز تولد علیرضا قربانی و در قالب سه آهنگ به صورت رایگان در اختیار دوستداران این خواننده سرشناس موسیقی ایرانی قرار گرفته است. اما راز – آواز در حقیقت پروژه جدید علیرضا قربانی و حسام ناصری است که اکنون بخشی از آن در قالب یک EP آلبوم منتشر می‌شود. پروژه‌ای که تولید آن از مدتی قبل آغاز شده است و در راستای روند تجربه‌گرایی ناصری و قربانی اکنون قسمت‌هایی از آن به مرحله انتشار رسیده است. هنوز جزئیات دقیقی از این پروژه منتشر نشده است اما به نظر می‌رسد که «راز – آواز»  یکی از پروژه‌های مهم علیرضا قربانی و حسام ناصری در سال آینده همراه با پروژ‌ه‌های دیگر آنها باشد. 

افسانه (افشاری و نوا)

افسانه (افشاری و نوا)

۰۹:۲۰
دانلود رایگاندانلود رایگان
هنوز عشق تو (ماهور)

هنوز عشق تو (ماهور)

۰۶:۵۱
دانلود رایگاندانلود رایگان
چشمهایش (دشتی)

چشمهایش (دشتی)

۰۶:۲۵
دانلود رایگاندانلود رایگان
مجموعه تصاویر آلبوم
رایگاندانلود
ناشر :سایر

پرفروش های این نشر

۶ نظر
  • ilyad.o.82
    ۵ مهر ۱۴۰۲
    صدای ‌ویالون ها دیوانم میکنه. دم تیم گرم
      ۰ / ۲۰۰۰
    • Mozhgan Araghi
      Mozhgan Araghiپاسخگزارش
      ۱۶ خرداد ۱۴۰۱
      همین امروز یکی از دوستانم این سه اثر را برایم فرستاد. من یک شنونده ساده هستم و صدای آقای قربانی را دوست دارم ولی خوب همیشه آلبوم هایشان را گوش نمی دهم. این آلبوم کوتاه خیلی خیلی به دلم نشست. هوای تازه ای بود هرچند غمگین ترم کرد اما بر دل نشست. ممنون آقای قربانی.
        ۰ / ۲۰۰۰
      • Mehdi .M
        ۱۷ بهمن ۱۴۰۰
        (البته اشعار ای کاش عرفانی تر بود اینو یاد رفت بگم) و اینکه خواهشا مراقب باشید که انتشار این اثر در آینده نشه مثل آخر و عاقبت انتشار آلبوم با من بخوان. حیفه. موید باشید
          ۰ / ۲۰۰۰
        • Mehdi .M
          ۱۷ بهمن ۱۴۰۰
          اول اینکه طراح کاور آلبوم هاشون رو ای کاش عوض کنند واقعا طرح خوبی نیست میتونست خیلی خیلی بهتر باشه ولی در عوض خیلی بی ربطه به نظرم. انتخاب اشعار و دستگاه و گروه نوازندگان خیلی خوبن. این آلبوم من رو اکثرا یاد آلبوم دخت پری وار مینداخت با این حال ولی خیلی آرامش بخش تر و به نظرم زیباتر از اون بود.
            ۰ / ۲۰۰۰
          • شهریار
            شهریارپاسخگزارش
            ۱۶ بهمن ۱۴۰۰
            اینگونه کارها مثل آن آلبوم جدید « .... بیکرانگی » ، فقط یک رنگ و رویی به سر و روی آن آواز یا ساز بداهه می زنند و کار نویی محسوب نمی شوند ؛ خصوصا که سازندگان این کارها از لحاظ تئوریک از زیر و بم موسیقی ایرانی خبر ندارند و با آکوردهای ساده هارمونی تیرس می خواهند آواز یا ساز سنتی را هارمونیزه کنند. ای کاش اقلا به آثار کسانی همچون مرتضی حنانه توجه می کردند که هارمونی زوج را ابداع کرد که با اینکه در سیستم 12 پرده و فاقد ربع پرده بود اما برگرفته از اصالت ساختار موسیقی ایرانی بود.
              ۰ / ۲۰۰۰
            • محسن خورشیدی
              محسن خورشیدیپاسخگزارش
              ۱۶ بهمن ۱۴۰۰
              استاد عزیزززززز❤🌟
                ۰ / ۲۰۰۰
                شما در حال گوش دادن به رادیو بیپ تونز هستید ...