موسیقی کودک
موسیقی کودک
آهنگ دریا خانم (خاطرات آذر علامه زاده)

کتاب صوتی دریا خانم (خاطرات آذر علامه زاده)

قیمت فایل آلبوم در بیپ‌تونز:۲۲,۰۰۰ ت افزودن به سبد خرید
کاربر گرامی به درخواست ناشر، از این پس برای کتاب های صوتی امکان دانلود غیرفعال شده و در صورت خرید محصول، فقط بصورت پخش آنلاین در دسترس شما خواهد بود.

دریا خانم، داستانی آشنا در حوزه‌ی ادبیات دفاع مقدس است که توسط انتشارات سوره مهر، منتشر شده است. این کتاب صوتی که دربردارنده‌ی ده قطعه است، مصاحبه ی قاسم یا حسینی با آذر علامه زاده، همسر شهید رضا جلیلوند است که خانم علامه زاده، هشت مقطع زندگی خود را در این گفت و گو، بازگو میکند. از کودکی و متولد شدن در یک خانواده ی پرجمعیت شانزده نفره در کازرون و مراقبت از خواهر و برادرهای کوچک و ترک تحصیل اجباری، تا مهاجرت به بوشهر و کارمند شدن در اداره ی تعاون و سپس آشنایی با رضا جلیلوند و عمر کوتاه زندگی مشترکش با وی که دو سال بیشتر به طول نینجامید.
سید قاسم یا حسینی نیز، که از مورخان بوشهری است، تاکنون ده‌ها جلد کتاب در حوزه ی خاطره نویسی و تاریخ شفاهی جنگ تحمیلی در ایران، منتشر کرده است. او این بار به سراغ داستان تازه ای رفته و نتیجه ی ساعت ها گفت و گویش را در این آلبوم که با صدای عاطفه طاهری منتشر شده، به میان ما آورده تا یکی از میراث ماندگار سالهای پس از دفاع مقدس در ایران باشد و در دسترس همه ی کسانی که خاطره بازی میکنند و با خاطره ها تاریخ را در ذهن میسازند.

مجموعه تصاویر آلبوم
رایگاندانلود
ناشر :سماوا
    هنوز نظری به ثبت نرسیده‌است.
      شما در حال گوش دادن به رادیو بیپ تونز هستید ...