موسیقی کودک
موسیقی کودک
آهنگ دلواپسی های جنسی

کتاب صوتی دلواپسی های جنسی

کاربر گرامی به درخواست ناشر، از این پس برای کتاب های صوتی امکان دانلود غیرفعال شده و در صورت خرید محصول، فقط بصورت پخش آنلاین در دسترس شما خواهد بود.

پدر و مادرها معمولاً نگراني زيادي در مورد كنجكاوي‌هاي جنسي فرزند خود نشان مي‌دهند. حتي بسياري از پدر و مادرها در جلسۀ مشاوره مي‌پرسند كه چگونه مي‌توانند نكات جنسي را با كودكان خود در ميان بگذارند. بسياري از اوقات پرسش‌‌هاي فرزند خود را در مورد اين‌كه ”بچه از كجا به دنيا مي‌آيد“ بي‌پاسخ مي‌گذارند و يا در پاسخ به اين‌كه ”مامان من را از كجاي شكمت بيرون آوردي“ دلواپس شده و يا كودك خود را به خاطر ”پرسش زشتش“ سرزنش مي‌كنند.

پدر و مادرها معتقدند كه اگر كودك خوب درس بخواند و تقريباً خود را اداره كند رشد جنسي او عادي است! 

اين‌گونه پدر و مادرها لازم است توجه كنند كه پاسخ كنجكاوي‌هاي كودك در زمينۀ نكات جنسي نيز مثل پاسخگويي به پرسش‌هاي آن‌ها در مورد موضوع ”باد از كجا مي‌آيد؟“، ”باران چگونه در آسمان ساخته مي‌شود؟“ يا ”خدا كجاست؟“ و يا ”مامان چرا اين آدم‌ها جنگ مي‌كنند؟“ و يا ”چرا كشورها به يكديگر حمله مي‌كنند و مردم را مي‌كشند؟“ پرسش‌هايي است كه ‌‌‌‌به طور طبيعي و در جريان رشد كودك در ذهن او ‌‌به وجود مي‌آيد. اگر پدر و مادرها يك بار ديگر پرسش‌هاي مذکور را مروركنند متوجه مي‌شوند كه پاسخگويي به اين پرسش‌ها نيز كار آساني نيست و بسيار دشوارتر از پاسخ به پرسش ”بچه از كجا مي‌آيد“ است. 

بنابراين پيشنهاد مي‌شود كه سعي كنيد آموزش جنسي را موضوعي ساده و طبيعي بدانيد و آگاه باشيد كه شما توان صحبت دربارۀ آن را براي كودك خود داريد و مي‌توانيد به فراخور سن او پاسخ مناسبي را براي پرسش او بيابيد.

    هنوز نظری به ثبت نرسیده‌است.
      شما در حال گوش دادن به رادیو بیپ تونز هستید ...