موسیقی کودک
موسیقی کودک
آهنگ زیارت نامه (دوست دارم تو را)

کتاب صوتی زیارت نامه (دوست دارم تو را)

قیمت فایل آلبوم در بیپ‌تونز:۴۵,۰۰۰ ت افزودن به سبد خرید
کاربر گرامی به درخواست ناشر، از این پس برای کتاب های صوتی امکان دانلود غیرفعال شده و در صورت خرید محصول، فقط بصورت پخش آنلاین در دسترس شما خواهد بود.

آلبوم «زیارت نامه (دوست دارم تو را)» مجموعه ای از اشعار سید محمد سادات اخوی پیرامون زیارت امام رضا (ع) است که در آستانه سالروز شهادت ضامن آهو، با صدای فرخ نعمتی؛ بازیگر نقش امام رضا (ع) در سریال «ولایت عشق»، توسط موسسه هنر و ادبیات هلال روی نی منتشر شده است. این آلبوم 28 قطعه دارد و اشعار آن در قالب های شعری متنوع مثل غزل، مثنوی، رباعی، دوبیتی، مسمط و شعر نو سروده شده اند.
در این آلبوم، شاعر با نگاهی متفاوت به مقوله زیارت، با زبانی صمیمی و خودمانی، حال و هوای زائران امام رضا (ع) و حرم ایشان را بیان کرده است.
موسیقی «زیارت نامه (دوست دارم تو را)» که توسط محسن جلیلی انتخاب و ضبط شده، با استفاده از طیف وسیعی از سازهای ایرانی و غربی، در صدد فضاسازی متناسب با حس و حال اشعار است و بی آنکه سعی کند کلام را با ساز، تحت الشعاع قرار دهد، به ترسیم احوال زائری حاجتمند در آستان حرم ثامن الائمه کمک می کند.

مجموعه تصاویر آلبوم
رایگاندانلود
۲ نظر
  • حسن جهان
    حسن جهانپاسخگزارش
    ۱۸ آذر ۱۳۹۷
    از یک کار سفارشی توقع نداشتم... بسیار زیبا بود.
      ۰ / ۲۰۰۰
    • مهدی درستکار
      مهدی درستکارپاسخگزارش
      ۱۹ آذر ۱۳۹۴
      بسم الله الرحمن الرحیم با سلام آهنگ شماره 13 (بنام: خطاب) مورد رضایت آن معصوم نیست و به همین دلیل، مطمئنا مورد رضایت خداوند جهانیان نیز نخواهد بود. آنرا گوش ندهید اگر عاشق واقعی هستید. ولی اگر برخی از شما، بدنبال عشق و حالی هستید تا دل غمگین خود را که هیچ ربطی به آن حضرت ندارد، راضی کنید. درهای جهنم باز است... خدانگهدار
      • حسن آبانی
        حسن آبانیپاسخگزارش
        ۱۱ بهمن ۱۳۹۹
        حرف نامربوط نزن... نظرات فقهی متفاوته.
        ۰ / ۲۰۰۰
        شما در حال گوش دادن به رادیو بیپ تونز هستید ...