موسیقی کودک
موسیقی کودک
علیرضا گلبانگ

علیرضا گلبانگ

بیوگرافی علیرضا گلبانگ

​علیرضا گلبانگ متولد اول مهر ماه 1358 استان اردبیل. آواز را از 9 سالگی با شنیدن آثار استادان ادیب خوانساری، بنان، اکبر گلپایگانی و محمدرضا شجریان فرا گرفته و شیوه های مختلف آوازی را آموخته است. سال 1379 به تهران عزیمت کرد و نزد زیدالله طلوعی به فراگیری سه تار پرداخت. از سال 1385 نزد استاد اکبر گلپایگانی به فراگیری آواز ایرانی و ردیف های موسیقی آوازی پرداخت. تا کنون آلبوم های رقص بهار ، نگاه گمشده ، بیاد کاروان و بهار غم انگیز با صدای علیرضا گلبانگ منتشر شده است.


۲ نظر
  • arashsepehri83
    arashsepehri83پاسخگزارش
    ۳ شهریور ۱۳۹۹
    عجب صدایی و عجب تسلطی ... بسیار بسیار لذت بردم از شنیدن چند کار از این هنرمند. سبک کاری که ایشان ارائه می دهد تلفیقی از چند خواننده بزرگ تاریخ موسیقی سنتی به ویژه شجریان و گلپا و قطعا با چاشنی ابتکار است.من تازه امشب و خیلی اتفاقی با ایشان آشنا شدم. بی شک خواننده بزرگ بعدی ایران ایشان خواهند بود.
      ۰ / ۲۰۰۰
    • Sepideh Taghizadeh
      Sepideh Taghizadehپاسخگزارش
      ۲۶ آبان ۱۳۹۷
      بی شک علیرضا گلبانگ توانا ترین خواننده ایران هستند و هر کسی که از دانش موسیقی و آواز برخوردار باشه با شنیدن صدای ایشون به توانایی و تجربه ی ایشون پی میبره. در حال حاضر برنامه های معروف تلوزیون به جای دعوت از این بزرگان افرادی رو دعوت می کنند که اندک سواد و توانایی ندارند و بزرگی آن ها توانایی مالی اسپانسر هاشون است وگرچه فرد توانا و قدرتمندی چون آقای علیرضا گلبانگ و برخی دیگر از خواننده های توانا که تعدادشون کم است نیاز به معرفی ندارند زیرا شهرت باتوانایی هیچ گاه از بین نمیره و تاریخ انقضا نداره و درقلب انسان باقی میمونه اما شهرت با پول واسپانسر بعد از یکسال فراموش میشه به همین دلیل هست که خواننده های امروزی در یکسال که 365 روز داره 366 روز کنسرت اجرا میکنن چون میدونن سال دیگه هنری برای ارائه ندارن و فراموش خواهند شد...
        ۰ / ۲۰۰۰
        شما در حال گوش دادن به رادیو بیپ تونز هستید ...