موسیقی کودک
موسیقی کودک

آلبوم «غیر ممکن» اثری از کامران عطا و با آهنگسازی کامران عطا و ارژنگ حقانی است.

این آلبوم در سبک پاپ پاپ ایرانی و شامل ۹ عدد قطعه موسیقی می باشد. که ترانه های آن توسط فرید احمدی و فرهنگ قاسمی و هادی شریفی سروده شده است.

مجموعه تصاویر آلبوم
رایگاندانلود
ناشر :آوا خورشیدکد کتابخانه ملی:  ۱۰۶۲۴و
۴ نظر
  • AmirMohammad RP
    AmirMohammad RPپاسخگزارش
    ۲۴ امرداد ۱۳۹۷
    آهنگ اول این آلبوم به اسم با تو نه از آهنگ I will survive از خانم Gloria Gaynor کپی برداری شده و در کاور آلبوم آهنگساز جناب آقای کامران عطا نوشته شده که بسیار جای تاسف داره... چه دزدی های هنری که در اون سالها نشد !
      ۰ / ۲۰۰۰
    • محمد زینی وند
      محمد زینی وندپاسخگزارش
      ۴ اردیبهشت ۱۳۹۴
      خب به سلامتی تاریخ انتشار این یکی آلبومم توی بورد نیست!! بسیار هم عالی! آخه من تا کی بنالم؟؟؟؟؟
      • beeptunes
        بیپ‌تونزپاسخگزارش
        ۵ اردیبهشت ۱۳۹۴
        جناب آقای زینی وند تاریخ انتشار این آلبوم مشخص شد. تاریخ های انتشار آلبوم هایی که بر روی جلد اثر ذکر شده باشد وارد می شود. در آینده سال انتشار آلبوم های به طور کامل مشخص خواهد شد.
        ۰ / ۲۰۰۰
      • hamidreza darvish
        hamidreza darvishپاسخگزارش
        ۲۴ مهر ۱۳۹۳
        به نظر می رسه کارهای کامران عطا از ترانه های خیلی درست و به موقع شروع می شه ؛ یعنی تو کل آلبوم و تو کل کارهای هنرمند هارمونی خاصی به چشم می خوره ؛ همه ی ترانه ها محکم و استخوان دار هستند و نه سردستی نوشته شده اند و نه عجله ای و از روی وظیفه انتخاب شده اند ؛ ملودی ها که ملودی های به شدت درست و پیشرویی هستند ؛ هرچند احساس می شه تو بعضی قطعات خط ملودی کمی کسالت بار و خسته کننده ست ولی این لحظات رو می شه با آلبومی به این قدرت نادیده گرفت ؛ تنظیم ها که به نظر میاد از بروز ترین صداها و سمپل ها و مهم تر از همه از ذهنیتی به روز ایجاد شده و کرختی و ملال تو هیچ کدوم از کارها به چشم نمی خوره ؛ و در آخر وُکال (صدای خواننده) که به نظر من یکی از ده صدای به واقع مدرن کشور هست ، به واقع مدرن یعنی برای مدرنیته به هیچ اطواری رو نیاورده و وُکال از صلابت خاصی توی صدا حکایت داره و معلومه که این خواننده خواننده ای نیست که شب خوابیده باشه و خواب آلبوم دیده باشه و هفته ی آینده آلبومش رو کامل کرده باشه !!! چیزی که 95 درصد عزیزان داخلی دچارش هستند ؛ در آخر کاش باز هم از این "عطا"های الهی به ما شنونده های بخت برگشته بشه ؛ آمین
          ۰ / ۲۰۰۰
        • بامداد رو
          بامداد روپاسخگزارش
          ۱۸ آذر ۱۳۹۱
          واقعاً بی نظیر و بی ن هایت زیباست!!!
            ۰ / ۲۰۰۰
            شما در حال گوش دادن به رادیو بیپ تونز هستید ...