موسیقی کودک
موسیقی کودک
آهنگ عاشقانه های احمد رضا احمدی

کتاب صوتی عاشقانه های احمد رضا احمدی

متاسفانه این آلبوم در حال حاضر غیرفعال است و امکان خرید آن وجود ندارد.

احمدرضا احمدی به سپیدی شعر هایش، لحن خود را نیز افزوده و در کنار هوشیار خیام قرار گرفته تا این لحن را بر نت‌ های او سوار کند. احمدی که تجربه‌ی خوانش شعرهای بزرگان ادب ایران را هم داشته، در این اثر نوشته‌های خودش را برایمان تعریف می ‌کند. این آلبوم، هفده اثر عاشقانه از احمدرضا احمدی را روایت می‌ کند که هوشیار خیام با سبک موسیقایی منحصر به فردش، تاثیری شگرف بر این عاشقانه‌ها گذاشته است.

هوشیار خیام، پسر مسعود خیام، نویسنده، و پری‌یوش گنجی نقاش نوگرای معاصر و برادر گلفام خیام، موزیسین ایرانی است. خیام، تحصیلات آکادمیک خود را در حوزه‌ی موسیقی در دانشگاه هنر تهران و کنسرواتوار موسیقی سینسیناتی امریکا دنبال کرد. وی تاکنون کنسرت‌های بین‌المللی بسیاری را برگزار کرده و از ریشه‌های فرهنگی خود در آهنگسازی بسیار سود برده است. کنسرت رباعیات خیام او به رهبری پروفسور جول هوفمان، از شاخص‌ترین اجراهای صحنه‌ای او است.

از هوشیار خیام تاکنون، آلبوم‌هایی چون: زهی‌ها، در باران منتظرت می‌مانم، منظومه در باد، تمام تو (با همکاری امیر اسلامی)، هزار اقاقی، هفت روز دریا، منظومه شب و ابرها منتشر شده است. او در آهنگسازی و نوازندگی، همکاری بسیاری با امیر اسلامی داشته است. اسلامی که سال ها جز نوازندگان ارکستر احمد پژمان بوده است و در آثاری چون موسیقی فیلم خانه ای روی آب و بوی کافور، عطر یاس با پژمان همکاری داشته است، در عاشقانه‌ های احمدرضا احمدی نیز، هوشیار خیام را همراهی می‌ کند.

ناشر :موسسه فرهنگی نوین کتاب گویاکد کتابخانه ملی:  ۱۵۹۷۶و
    هنوز نظری به ثبت نرسیده‌است.
      شما در حال گوش دادن به رادیو بیپ تونز هستید ...