موسیقی کودک
موسیقی کودک

عشق من دنیای من تو هستی
تو همه چیز و همه کسم
آبی یه رنگِ تموم دنیا
لحظه ای که به تو می رسم
از قدیم می گفتند دیوانه به ماه نگاه کند، مجنون تر می شود. عاشق هم وقتی به آهنگ های عاشقانه گوش کند، عشقش فزونی می یابد و آلبوم «آبی» گرشا رضایی، از آن آلبوم های عاشقانه است که اگر عاشقی، گوش دادن به آن عاشق ترت می کند.
آلبوم «آبی» از گرشا رضایی، اثری به سبک پاپ به تهیه کنندگی مرتضی دلیری است با آهنگ هایی که جان می دهند برای حال و هوای عاشقانه. مثل بسیاری از آلبوم های پاپِ این روزها، آهنگ هایی برای هر حال و هوایی در «آبی» پیدا می شود: شاد، تند، ملایم و غمگین؛ برای وقتی که با معشوقی، وقتی از او دوری، وقتی در انتظارش هستی و باقی لحظات یک ماجرای عاشقانه.
آلبوم «آبی» 12 قطعه دارد که «آبی»، «فقط تویی»، «دوباره»، «دلم گرفته ای رفیق»، «من بارون، تو پاییز»، «مادر»، «دوست دارم»، «ماه و کمونچه»، «ای وای باز دل بیچاره»، «من کجا، تو کجا»، «سوار و اسب و بارون» و «چشم به راه» نام دارند.
گرشا رضایی علاوه بر خوانندگی، آهنگسازی، تنظیم و میکس و مسترینگ این آلبوم را نیز انجام داده است. ترانه های «آبی» سروده گرشا رضایی، امیرحسین اللهیاری و مهدیه عرب است.
علی جعفری پویان، گرشا رضایی، حامد پورحسینی، رضا پاکروان و عمادرضا نکوئی با ویولن، ویولا، گیتار آکوستیک، فلوت و فلوت ریکوردر، کمانچه، بربط، گیتار باس، گیتار الکتریک، گیتار اسپانیش و سازهای الکترونیک در این آلبوم به نوازندگی پرداخته اند.
گرشا رضایی پیش از این، آهنگسازی کتاب صوتی «شازده کوچولو» نوشته آنتون دو سنت اگزوپری با صدای احمد شاملو را نیز انجام داده است.
با خرید و دانلود آلبوم «آبی» گرشا رضایی از سایت بیپ تونز، از این هنرمند حمایت کنید.

مجموعه تصاویر آلبوم
رایگاندانلود
ناشر :مرتضی دلیریکد کتابخانه ملی:  ۱۶۵۶۱و
۱ نظر
  • arash omidi
    ۹ دی ۱۳۹۴
    درود بر گرشا عالی بود
      ۰ / ۲۰۰۰
      شما در حال گوش دادن به رادیو بیپ تونز هستید ...