موسیقی کودک
موسیقی کودک
آهنگ نزدیک تر از دور

دانلود آلبوم نزدیک تر از دور

آلبوم «نزدیکتر از دور» اثری درخورتوجه و قابل تامل حاصل همکاری مشترک «شروین مهاجر» و «مهرزاد اعظمی کیا» می باشد. این اثر با نگاهی نو به ساز «کمانچه» ساخته و پرداخته شده است.
استاد «شروین مهاجر» درباره این اثر می گوید: "در این کار نوازنده جوان خواسته تا تسلط و تكنيك خود را بر روی چند سبك و لحن کمانچه نوازی قديم و معاصر و همچنین كمانچه آلتو نشان بدهد. فکر می کنم این آلبوم توانسته به چند فرم از کمانچه نوازی سرى بزند و جملات موسيقايى توام با آرامش و سكوت هايى با متر مناسب را رعايت كند تا جمله ها در ذهن شنونده معنى پيدا كنند. از روده درازى بيهوده در آوازها پرهيز شده چرا كه در حال حاضر پذيرش آن وجود ندارد. کار مهرزاد مایه مباهات من است."
«مهرزاد اعظمی کیا » آهنگساز 21 سالهای است كه زیر نظر استادان برجستهای چون «اردشیر کامکار» و «شروین مهاجر» پرورش یافته است.
«اعظمی کیا» درباره آلبوم اضافه می کند: "در ساخت قطعات این اثر سعی کرده ام نگاه تک بعدی همیشگی به ساز کمانچه را حذف کنم و قدرت آن را بیشتر نشان بدهم. ملودی ها در عین سادگی با پیچیدگی های ویژه ای اجرا شده اند. دراین آلبوم، قطعاتی برای «کوراتت زهی ایرانی» وهمچنین قطعات آوازی وجود دارد که محصول کارم بر روی ساز استادها «علی اصغر بهاری» و«اردشیر کامکار» است."
«آلبوم نزدیک تر از دور» مشتمل بر 10 قطعه است. نشر آن را موسسه ماهور(انتشارات کارگاه موسیقی) به عهده دارد. این اثر هم زمان در ایران و امریکا منتشر شده. نوازندگان این آلبوم «شروین مهاجر»، «محمدجعفر قاضی عسگر»، «حسین قربانی»، «نیل یوسف شریداوی» و«مهرزاد اعظمی کیا» هستند.

مجموعه تصاویر آلبوم
ناشر :موسسه فرهنگی هنری ماهورکد کتابخانه ملی:  ۱۵۱۰۵و
۴ نظر
  • mehdi roosta
    mehdi roostaپاسخگزارش
    ۷ خرداد ۱۳۹۴
    دمتون گرمو سرتون خوش بادا کاکو علی بود
      ۰ / ۲۰۰۰
    • پیام صالحی
      پیام صالحیپاسخگزارش
      ۲۳ اسفند ۱۳۹۳
      با عرض سلام بنده تمایل به خرید این اثر دارم لطفا هر زمان کاور این اثر به صورت کامل فراهم و بارگذاری شد اطلاع رسانی بفرمایید. با سپاس.
      • beeptunes
        بیپ‌تونزپاسخگزارش
        ۲۴ اسفند ۱۳۹۳
        دوست عزیز، متاسفانه بنا به درخواست ناشر، کاورهای تمام آثار ماهور فعلا از سایت برداشته خواهد شد. در صورت تمایل کاورها پس از خرید، به ایمیل شما ارسال خواهند شد.
        ۰ / ۲۰۰۰
      • asndr38866
        ۲۸ بهمن ۱۳۹۲
        ممنون برای گذاشتن این آلبوم بیپ تونز جان!!!دمت گرم!
          ۰ / ۲۰۰۰
        • asndr38866
          ۲۸ بهمن ۱۳۹۲
          شروین مهاجر عالیه...و این آلبوم هم.
            ۰ / ۲۰۰۰
            شما در حال گوش دادن به رادیو بیپ تونز هستید ...