با دستگاه های موسیقی ایرانی از کودکی توسط پدرش آشنا شد. سه تار را نزد احمد عبادی وهمزمان تئوری موسیقی را با پرویز منصوری کار کرد. ردیف آقاحسیقلی را در دانشگاه از داریوش پیرنیاکان و بعدها ردیف میرزاعبداله را از داریوش طلایی فراگرفت. وی که عضو پیوسته ی کانون پژوهشگران خانه موسیقی است معتقد است که در یینش هنری وی دو نقطه عطف وجود دارد: نخست آشنایی با نظریات هنری و توجه به اهمیت فرم و ساختار در ایجاد شاهکارهای هنری با شرکت در کلاس فیلمنامه نویسی با حضور استادانی مانند هوشنگ گلشیری، آذر نفیسی، محمدعلی سپانلو، و ... و دوم فرصت گرانبهای استفاده از محضر شاعر و موسیقی شناس بزرگ هوشنگ ابتهاج (ه. ا. سایه).
وی هم اکنون مدیریت آموزشگاه موسیقی برومند را بر عهده دارد.