موسیقی کودک
موسیقی کودک

آلبوم ناز نگه شامل قطعاتی از ساخته‌های استاد همایون خرم است با تنظیم بابک شهرکی و صدای رضا طیبی. درباره این آلبوم به قلم رضا خرم می‌خوانیم: «آثار زنده‌یاد استاد همایون خرم گذشته از مقبولیت همه‌جانبه در زمان ساخت و ضبط و اجرای اولیه‌شان، در دو دهه آخر عمر استاد از چنان محبوبیت مضاعفی بهره‌مند شد که می‌توان گفت هیچ آهنگسازی در تاریخ موسیقی ایران چنین اقبال هنری و اجتماعی را نداشته است. در آثار او جاذبه‌ای دلفریب است که خوانندگان را در هر رده و سطحی به انگیزه بازخوانی این آثار وامی‌دارد. سیدرضا طیبی خواننده‌ای باتجربه و دارای صدایی نیرومند، توانسته با توجه به پشتوانه دانش موسیقایی و دریافت‌های شخصی و تکنیک آوازی خاص خود، با طراحی و اجرای سه آواز در مایه‌های بیات اصفهان، ماهور و مخالف سه‌گاه، آوازخوانی خود را نیز در کنار اجرای هنرمندانه این تصانیف به اثبات برساند.»

مجموعه تصاویر آلبوم
رایگاندانلود
ناشر :شرکت پارت صداکد کتابخانه ملی:  ۲۴۵۳۶و
۱ نظر
  • وحید خدادادی
    وحید خدادادیپاسخگزارش
    ۲۱ فروردین ۱۴۰۱
    سایتتون واقعا بده، کی می خواید درستش کنید؟ لاگین کردن با موبایل امکان پذیر نیست، با لپتاپ لاگین شدم. 3-4 بار خواستم آلبوم ناز نگه از همایون خرم رو بخرم هر بار داره خطای پرداخت میده نمی شه خرید کرد. نمی خواید این موارد رو درست کنید؟ آلبوم هایی که خودم خریدم و توی پروفایلم هست ور نمی تونم دانلود کنم (آلبوم شهزاده رویا و همچون گذشته ها از همایون خرم) و خطای سرور میده. برید یه برنامه نویس درست و حسابی استخدام کنید که این خطاهای اعصاب خوردکن رو حداقل بعد از چندین ماه درست کنه. جواب که اصلا نمی دید نوبره واقعا، کامنت ها رو هم پاک می کنید.
    • beeptunes
      بیپ‌تونزپاسخگزارش
      ۲۱ فروردین ۱۴۰۱
      سلام و روزبخیر کاربر عزیز این مواردی که فرمودید همه درحال بررسی و پیگیری هستند و بهتون اطمینان میدم در کوتاه ترین فرصت همکارانم رفعش میکنن همچنین شما میتونید روزهای کاری از ساعت 9تا 18 با شماره پشتیبانی تماس بگیرید تا راهنمایی تون کنن. به هرحال رضایت شما از سیستم هدف ماست اما این شما هستید که میتونید ما رو در ارائه خدمات بهتر راهنمایی کنید
      ۰ / ۲۰۰۰
      شما در حال گوش دادن به رادیو بیپ تونز هستید ...