موسیقی کودک
موسیقی کودک
آهنگ رهاتر از خیال (بی کلام)

دانلود آلبوم رهاتر از خیال (بی کلام)

آهنگساز: هومن مهدویان

هر نغمه ای را چون زندگی آغازی است. آغازی به امید پروازی. پروازِ در اوج. آری؛ اوج خلسه می آورد و خلسه تو را به خیال می برد. حالِ جنون داری و می گریزی به سوی پایانِ آغاز. آنقدر می گریزی تا رها شوی. رهاترین نغمه ها. رهاتر از خیال...
آلبوم «رهاتر از خیال» تکنوازی و دونوازی «هومن مهدویان» نوازنده سه تار و «حمید قنبری» نوازنده تنبک است که با همکاری مؤسسه فرهنگی هنری راوی آذر کیمیا در سال 1394 منتشر گردید. این آلبومِ موسیقی بی کلام به آهنگسازی «هومن مهدویان» در 15 قسمتِ «آغاز»، «از آغاز تا پرواز»، «پرواز»، «پرواز تا اوج»، «اوج»، «در گذار خلسه»، «خلسه»، «به امید خیال»، «خیال»، «در مسیر جنون»، «جنون»، «اندیشه گریز»، «گریز»، «امید رهایی» و «رها» طراحی شده که پیوسته، یکی در میان، قطعات ضربی با گوشه های آوازی، با حفظ پیوستگیِ احساس و تکنیک در هم آمیخته شده اند که این ابتکار کشش عجیبی برای همراهی شنونده با نوازنده ایجاد می کند.
گردش ملودی ها عمدتاً بر محور شور و دشتی و هم خانواده آن همایون و بیات اصفهان صورت می گیرد. مرکب نوازی ها، بخصوص در قطعات ضربی و به یاری پاساژهای سریع و دلنشین انجام گرفته که «هومن مهدویان» به زیبایی و استادی آن را انجام داده است. آلبوم «رهاتر از خیال» روایتگر نغمه ای است که از آغاز تا رهایی اش همچون زندگی است.

مجموعه تصاویر آلبوم
رایگاندانلود
ناشر :مؤسسه فرهنگی هنری راوی آذر کیمیاکد کتابخانه ملی:  ۱۶۵۷۸و
    هنوز نظری به ثبت نرسیده‌است.
      شما در حال گوش دادن به رادیو بیپ تونز هستید ...