موسیقی کودک
موسیقی کودک
آهنگ بی گمان عشق

دانلود آلبوم بی گمان عشق

اثری از: 

فرشید کاشانی

قیمت فایل آلبوم در بیپ‌تونز:۳۴,۰۰۰ ت افزودن به سبد خرید

"بی گمان عشق" عنوان آلبومیست متشکل از 9 ترک در سبکهای مختلف راک. خواننده و ترانه‌سرای آن فرشید کاشانی بوده و آهنگسازی و تنظیم آن را مسعود فیاض‌زاده انجام داده است. هنرمندانی چون علی باغفر، نوید اربابیان، امید نیک بین و جواد سام‌نژاد نیز در آن به عنوان نوازنده همکاری داشته‌اند. این آلبوم در بهار 1396 با همکاری نیما فریدونی - نشر آوای همنواز- موفق به اخذ مجوز پخش از وزارت ارشاد گردید که هم اکنون به صورت دیجیتال در رسانه های داخلی و خارجی قابل دسترسی است...
شایان ذکر است که کلیه عواید فروش این آلبوم صرف کمک به آسایشگاه معلولین ذهنی میگردد.
سخن شاعر:
« این مجموعه دغدغه ی هفت ساله ی من است... از ضبط نت به نت قطعات آن گرفته که با همکاری صمیمانه ی مسعود فیاض زاده و جمعی از دوستان نوازنده ام در بهترین استودیو های روز ضبط شد ؛ تا ترانه نویسی دوباره و دوباره ی آن که تک تک واژه ها بیانگر ذهنیات ، احساسات و اتفاقاتی است که طی این دوران بر من گذشته است. از تحمل بار شیرین تولید گرفته تا روند اخذ مجوزات لازم ؛ در کل خاطرات و تجربیاتی را در کنار دوستانی رقم زد که نفس کشیدن در این سالها را برای من ارزشمند، و از من منی بهتر از دیروزم ساخت ؛ و همه ی اینها میسر نمیشد مگر با حضور و دلگرمی هایی که همسرم در طی این سالها به من داد.
آری بی گمان عشق دلیل این همه است...فرشید کاشانی 1395 – 1388»

تیزر آلبوم بی گمان عشق
آبان ۱۳۹۶۰:۳۰
۴.۲۲مگابایت
مجموعه تصاویر آلبوم
رایگاندانلود
ناشر :آوای همنوازکد کتابخانه ملی:  ۱۸۱۰۱و
۱ نظر
  • P.V.N.S B.B
    ۲۳ شهریور ۱۳۹۷
    شرمنده بیپ تونز عزیز میدونم اینجا جاش نیست ولی این آلبوم فقط به صورت دیجیتالی عرضه شده؟! فیزیکی نداره؟ اگه فیزیکی نداره امکان گذاشتن فایل با کیفیت های بالاتر هست؟ چون ارزش این آلبوم بیشتر از فرمت Mp3 هست.
    • beeptunes
      بیپ‌تونزپاسخگزارش
      ۲۴ شهریور ۱۳۹۷
      کاربر گرامی این آلبوم به صورت دیجیتالی منتشر شده و کیفیت بهتری در اختیار بیپ تونز به جز mp3 قرار داده نشده است.
      ۰ / ۲۰۰۰
      شما در حال گوش دادن به رادیو بیپ تونز هستید ...