موسیقی کودک
موسیقی کودک

آلبوم «سپردمت به جاده‌ها»،تازه ترین اثر سالار عقیلی و مسعود پیروی با همراهی بهنام ابولقاسم است ، این آلبوم دارای 8 ترک در سبک پاپ است. آلبوم موسیقی «سپردمت به جاده‌ها» شامل قطعاتی چون آفتاب می‌شود با شعری از فروغ فرحزاد، آغوش با شعری از اکبر آزاد، حسرت پرواز با شعری از سایه، اشک پروانه‌ها و سپردمت به جاده‌ها با شعری از احسان افشاری، بی تو ماندم با شعری از علیرضا کلیایی، رفتی ولی کجا با شعری از اطهری کرمانی و شیدا با شعری از اسماعیل امینی است که نوازندگانی چون میثم مروستی و پدرام فریوسفی: ویولن و ویولا، آتنا اشتیاقی: ویولنسل، رضا فرهادی:کنترباس، سایوری شفیعی: کلارینت، بهنام ابوالقاسم: پیانو و آکاردئون، بهتاش ابوالقاسم و رضا فرهادی: درامز، میثم مروستی: شورانگیز،علیرضا دریایی: کمانچه و فریدون بهرامی: سازهای الکترونیک به اجرا پرداخته‌اند.

مسعود پیروی درباره این آلبوم گفت: آلبوم «سپردمت به جاده‌ها» دراماتیک است، این اثر در عین عاشقانه بودن، درام است که فضای خیلی شاد و روشنی ندارد. درواقع این اثر یک جریان و یک روایت زندگی است و تا حدی سعی کردم لحظه‌هایی از روز و ماه و سال هر کدام از ما در آن تداعی شود.

هم اکنون می توانید این آلبوم را به صورت قانونی از سایت بیپ تونز دانلود کنید.

مجموعه تصاویر آلبوم
رایگاندانلود
ناشر :مسعود پیرویکد کتابخانه ملی:  ۳۸۳۹۷و
۴ نظر
  • ali khalili
    ۲ اسفند ۱۴۰۱
    سلام . من واقعا کاری با حواشی حضور در صدا سیما و سالی هفت هشتا آلبوم و این چیزا ندارم . ولی واقعاً دوست دارم بدونم واقعاً چرا این آلبوم ساخته شده ؟!!!! انگار دو سه نفر نشستن کنار هم گفتن ، خب چه شعری بَه بَه ، یه آهنگی هم بسازیم خب عالی شد ! حالا یه خواننده بدیم بخونه بره !!!!!!. سالار عقیلی عزیز هم بعد این همه سال تجربه گفته اینو آلبوم کنیم بدیم بیرون . عه ‌عه عه !!!!! واقعاً نمی‌فهمم انگار سالار عقیلی جایی بدهکار بوده گفته بیا جای طلب یه آلبوم برات اجرا کنم ببر بفروش . جای تأسف داره اولین باره که آلبومی که خریدم رو بعد اینکه گوش کردم پاک کردم !. بعد جالبه برای این هارمونی های پیچیده که اسمشو گذاشتن آهنگ دوتا آهنگساز همکاری کردن یه وقت خسته نشن . آقای آهنگساز ساز تعریف جالبی از آلبوم کردن ، دراماتیک عاشقانه ، که خیلی فضای شاد و روشنی ندارد ؛ بعد آخرش گفتن ، در واقع سعی شده تداعی و روایتگر داستان زندگی ما انسان ها باشه . مشخصه این دیدگاه که زندگی مخاطب خودش و انسان ها رو دراماتیک و غمگین و تیره پیش فرض گرفته و میخواد اینو تداعی کنه برای مخاطب! ؛ بهتر از این نمی تونسته آهنگ بسازه در واقع نوحه بسازه . آقای مسعود پیروی ، شما از کجا میدونی روز ، ماه ، سال و زندگی منه مخاطب دراماتیک و تیره هستنش که تازه بخوای اینو برای من تداعی کنی ؟ سالار عقیلی هم شل تر از این نمی تونسته اجرا کنه ، یسری جاها دیگه درحد زمزمه زیر لب خونده انگار بعد یک ماه بدون تمرین شیش صبح بلند شده رفته سر ضبط. بقول اون دوستمون که گفتن قطعات تکراری هست ، اون قطعه که چندین سال پیش اجرا شده خیلی بهتر خونده شده تا این . بنده که این حرفا رو میزنم بیش از ۲۰گیگ آهنگ فقط از سالار عقیلی دارم ، دیگه فکر کنم در جایگاهی باشم که بعنوان مخاطب خاص نظر بدم ، نه صرفاً یه شنونده. امیدوارم این نظرات رو بخونن بلکه تلنگری بشه و گرنه با این فضای تیره و دراماتیک که تداعی کردن بهتره قبل از اینکه خراب بشن موسیقی رو بذارن کنار مخصوصا سالار عقیلی عزیز . چندین آلبوم هست همین وضعیت رو داره مثل : و عشق آمد ، از روز های نبودن ، خانه تنهایی دیگه طرفدار داخل حواشی هم طرفداری می‌کنه ولی نه جایی که خود اثر زیر سوال باشه . متأسفم
      ۰ / ۲۰۰۰
    • Mostafa Bagherzadeh
      Mostafa Bagherzadehپاسخگزارش
      ۲۷ تیر ۱۴۰۱
      سالار عقیلی همین که در صدا و سیما حاضر میشه به خودش و هنرش و تمام هنرمندان بزرگ خیانت کرده. صدا و سیما جای مانکناس
        ۰ / ۲۰۰۰
      • چکاوک چمن گلی
        چکاوک چمن گلیپاسخگزارش
        ۱۸ تیر ۱۴۰۱
        کسی مشکلی با این که سالی ۵ ۶ ۷ تا آلبوم از ایشون منتشر بشه نداره چیزی که خیلی جالبه جناب عقیلی حتی زحمت گشتن شعر جدید برای آواز رو به خودشون نمیدن. ۲ قطعه آوازی آلبوم الان دست کم به مدت ۱۵ سال هست در کنسرت ها و آلبوم های دیگر و در همین مایه ها دارن اجرا می کنند . هیچ گونه نوآوری یا حتی تنوعی در نوع خوانش؛ ملودی سازی و حتی انتخاب اشعار وجود نداره . صدای ایشون کاملا تحلیل رفته و چیزی جز تکراری خسته کننده در آثار وجود نداره . واقعا یعنی کسی نیست تو سایت های موسیقی صداوسیما نقد کنه آثار ایشون رو ؟
          ۰ / ۲۰۰۰
        • محمد زینی وند
          محمد زینی وندپاسخگزارش
          ۱۲ تیر ۱۴۰۱
          در حالیکه خوانندگان کار درست کشور دو سه سالی یک آلبوم منتشر میکنن، جناب سالار عقیلی عزیز سالی حداقل دو آلبوم منتشر میکنه! در محدوده شهریور 1399 تا آذر 1400، هفت آلبوم از ایشون منتشر شده!
            ۰ / ۲۰۰۰
            شما در حال گوش دادن به رادیو بیپ تونز هستید ...