موسیقی کودک
موسیقی کودک

آلبوم زنبورک، حاصل سال‌ها پژوهش و جست‌وجو در راستای تولید و اجرای "موسیقی ایرانی برای کودکان ایرانی" است. امروز به یقین می‌توانم بگویم که انگیزه اصلی این امر، ریشه در دوران کودکی‌ام دارد. آن منِ کودک، همراه با آوازها، لالایی‌ها، کتاب‌خوانی‌ها و قصه‌های مادرم، همچون پرنده‌ای کوچک به پرواز خیال و واقعیت در می‌آمدم  و پدرم با در هم آمیزی آنها با طرح و رنگ و تصویر و عکس و سینما و موسیقی و انیمیشن و نقاشی‌هایش به تک‌تک تصاویر خیال‌انگیرم جان می‌بخشید. 

بدیهی است اگر نبود این همه کِشش و کوشش آن دو، چنین بذری در جانم سبز نمیشد.

خوب به یاد دارم که از سال 1373 وقتی به عنوان معلم هنر کودکان مشغول به کار شدم، تنها سرمایه‌ام همین جوشش و عشقی بود که مادر و پدر در من نهادینه کردند.

حال پس از 29 سال پژوهش و تولید در عرصه هنر و شعر کودک، ساخت ملودی، نوازندگی انواع سازها، تنظیم قطعات موسیقی، اجرای کنسرت برای کودکان، ثبت و ضبط آثار موسیقی، یک‌یک قطعات این مجموعه با حساسیت ویژه‌ای انجام‌شده است تا از این گذر، هم در روح و جان کودک تاثیر بگذارد، هم به موسیقی ملی و ایرانی در این عرصه پیشنهادهایی داده باشم و هم مقبول اهل موسیقی، والدین و کودکان سرزمینم باشد. 

با احترام

 به قامت بلند این مرز و بوم و به اساتید، پیشکسوتان و هنرمندان عرصه‌ی کودک، این مجموعه را به همه‌ی کودکان سرزمینم ایران، تقدیم می‌کنم.

سروش حاتمی آذر

مجموعه تصاویر آلبوم
ناشر :موسسه ترنم دلنوازان زنبورککد کتابخانه ملی:  ۳۲۵۲۸و
    هنوز نظری به ثبت نرسیده‌است.
      شما در حال گوش دادن به رادیو بیپ تونز هستید ...